Gisterenavond werd er een heerlijke pasta maaltijd geserveerd voor zowel de 32 bezoekers als de vrijwilligers van het Inloophuis Koffie Enzo. De vrijwilligers hadden weer heerlijk gekookt en meegeholpen. De organisatie kijkt met dankbaarheid terug op deze fantastische avond!

